[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Září 5 23:47:34 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 5.9.2006 od zoodiskus@vol.cz:

> Poridil jsme novy disk 320GB a dal si zavazek udelat poradek v
> bordelu, ktery mam v datech. Jiz hodinu nad tim sedim a resim,
> klasicky knihovnicky problem podle ceho data tridit. Napriklad jakym
> systemem usporadat archiv MP3, archiv elektronickych knih,
> dokumenty, datasheety k soucastkam atd. Dnes existuji studie o kde
> jake ptakovine, existuje nejaky "zaruceny" a zarucene nejlepsi
> system jak neco takoveho setridit?

Jo, Waltere, tak timhle ja se zabyvam take velmi casto. Problem je v
tom, ze za prve me soubory dosahuji celkove silene moc GB a prestane
me to vzdycky bavit, protoze to nema konce. A za druhe pak vzdycky
dojdu k tomu, ze jsem zvolil nejake nespravne trideni. To poznam podle
toho, ze jak to zacnu menit, nemuzu nic najit :-) Ale fakt je, ze cas
od casu zacnu znovu a tak uz mam takovych "zacatku" docela dost.

Jinak, ja mam datasheety srovnane vetsinou podle vyrobcu, pripadne u
nekterych podle typu (LCD apod.).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem