Re: [OT] CD ve formátu DVD

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Úterý Září 5 23:31:06 CEST 2006

Otazka je, zda ma cenu treba zpravy archivovat, protoze CT ma na svem
webu archiv myslim dostatecny a Nova take:

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/
http://www.ct24.cz/vysilani/
http://www.nova.cz/tvarchiv/

http://www.markiza.sk/tv_archiv

Daji se tam najit i celkem zajimave porady.

Ja si na DVD hazu vetsinou serialy nebo dokumenty (nahrane z dvb-s).