[OT] CD ve formátu DVD

Úterý Září 5 20:01:37 CEST 2006

Hezký den

    to co popisujete se jmenuje miniDVD a umí to třebas Nero 7 (bezpečně
to vím). Na CD vytvoří strukturu DVD, formátování UDF a disk se pak jako
DVD skutečně chová. V počítači nebudete mít problém, ale ne všechny
stolní přehrávače to vezmou. Můj DVD Thomson na toto médium napíše "Disk
není v podporovaném formátu, vložte disk s formátem Juliet nebo Romeo" a
prostě jej nevezme.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz