PIC 16f628 - potrebuji vetsi pamet..

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 5 16:20:43 CEST 2006

Kompilator obsazeny v MPLAB IDE makra umi a umi snad vsechno, co si muze
"bezny assemblerista" prat :).

Pouzit PIC18Fxxxx take neni spatna volba, je to konec strankovani a
temer i bankovani. Jen pozor na to, kdy byl konkretni kousek a typ PIC18
vyroben. Nektere PIC18 mely v pocatcich nektere dost nepekne chyby a
kousky s chybami se klidne jeste mohou nachazet v prodeji.

Navztekal jsem se specialne s PIC18F8720, kde jsem nasel chybu snad 14
dni pred erratou od Microchipu a po jejim vydani jsem malem spadl ze
zidle. Neumel totiz bez chyb bezet na vice nez 4MHz a ja mel pul mega
zdrojaku pro aplikaci taktovanou temer na doraz. Take jsem se navztekal
se seriakem u PIC18F1220. Holt chce si to dodnes hlidat, jak stare kusy
jsou k mani, pac na dne supliku prodejce se muze jeste valet ledacos :).

Pred nakupem to chce si projit errata, od jakeho vyrobniho data lze
koupit ktery kousek a jestli u nej existuje nejake takove kriticke
datum, aby nemel ty nejhorsi chyby. Neni to ovsem jen vysada PIC18 a
vubec ne jen Microchipu, prvni verze ruznych MCU ruznych vyrobcu take
nebyvaji "bezchybnate" :).

--
Jiri Bezstarosti