[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Září 5 15:59:48 CEST 2006

Dobrý den,

Nechci rýpat, ale takový extrém bych nechtěl... u 50 či snad 70cm silné zdi
jsou okna již trubky, zárubně a okenní parapety musejí být tedy opravdu
estetika sama a čumět na svoji zahrádku tunelem (tedy oknem .-) bych asi
nemusel. Nemluvě o tom, že poměr zastavěné plochy a vnitřního obývacího
prostoru je také poněkud nevýhodný (60cm je již pořádná skříň). Asi to chce
nějakou vhodnou kombinaci dobrého tepelného odporu a rozumné síly obvodové
stěny, jinak bude dům ošklivý a bydlení v něm poněkud ponuré. Jak říká s
oblibou můj bratr: veškerý extrém stojí za ho...

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.