[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezicispotrebice )

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Září 5 15:10:35 CEST 2006

mate pravdu, ale takhle nikdy nebude stavet :-)
tomik.
P.S. jsem na tom stejne. ted uz jen resim aby me stavebni dozor nechal
udelat vsechno samotnyho.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Soltisik
Sent: Tuesday, September 05, 2006 3:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale
bezicispotrebice )

Som prekvapeny, ze konecne ludia zacinaju pri stavbe premyslat.

Ved platia "vecne" pravdy:
- tehla je tehla
- stena musi dychat
- petka polystyren staci
- jedine termomalta
- ytong netreba zateplovat
- ...dalsie nezmysly doplni kazdy podla svojich skusenosti

>Neberte to prosim ako urazku, ale ja by som napr. nechcel mat v dome
>elektrorozvod navrhnuty nasim stavbyveducim

Naopak, doporucujem nenechat si nanutit prvy navrh, ktory dostanete od
architekta/projektanta a vsetko si navrhnut/prepocitat sam.
V pripade, ze to bude odmietnute (co je pochopitelne), pytat sa preco?

Ignorovat odpovede typu:
- lebo takto sa to robi,
- nikto naokolo to takto nema
- pocas svojej 10 (20, 30,...) rocnej praxe som sa s niecim takym
nestretol

Ziadat odpovede podlozene faktami. Cisla, vypocty, overitelne udaje.

Poucte sa s takmer hororovych pribehov svojich znamych.
Niektore najdete na www.tzb-info.cz alebo www.living. cz.