[OT] Stavba, z ceho a jak stavet bylo (Jak napajet trvale bezici spotrebice )

Miroslav Soltisik miroslav.soltisik@t-mobile.sk
Úterý Září 5 15:00:20 CEST 2006

Som prekvapeny, ze konecne ludia zacinaju pri stavbe premyslat.

Ved platia "vecne" pravdy:
- tehla je tehla
- stena musi dychat
- petka polystyren staci
- jedine termomalta
- ytong netreba zateplovat
- ...dalsie nezmysly doplni kazdy podla svojich skusenosti

>Neberte to prosim ako urazku, ale ja by som napr. nechcel mat v dome
>elektrorozvod navrhnuty nasim stavbyveducim

Naopak, doporucujem nenechat si nanutit prvy navrh, ktory dostanete od
architekta/projektanta a vsetko si navrhnut/prepocitat sam.
V pripade, ze to bude odmietnute (co je pochopitelne), pytat sa preco?

Ignorovat odpovede typu:
- lebo takto sa to robi,
- nikto naokolo to takto nema
- pocas svojej 10 (20, 30,...) rocnej praxe som sa s niecim takym nestretol

Ziadat odpovede podlozene faktami. Cisla, vypocty, overitelne udaje.

Poucte sa s takmer hororovych pribehov svojich znamych.
Niektore najdete na www.tzb-info.cz alebo www.living. cz.