FT232 - problem s jinym VID

Delphin delphin@post.cz
Úterý Září 5 12:54:05 CEST 2006

> Sve konstrukce co jsem dosud delal tak postacovaly VCP ovladace. Ale
> nyni potrebuji rozbehat jiny PID s D2xx ovladaci. Vse probehlo hladce,
> ale mam problemy s programovanim - nemuzu zjistit zadne zarizeni, natoz
> ho otevrit. Presto utilita Mprog dokaze detekovat ze je tam nalezeno "1
> programmed device".

Taky sem se nekolikrat pekne napalil, pri rosade s ovladaci se obcas neco
nabori a nelze 100hoven. Osvedcilo se mi toto:
Odpojte vsechny USB zrizeni s FTDI cipem.
Restartujte PC
Odinstalujte vsechny ovladace FTDI z pridat/ubrat programy
Smazte zbytky v C:\Windows\SYSTEM32 zejmena zkontrolujte soubory ft*
Smazte C:\Windows\INF\oem*.inf a oem*.pnf soubory obsahujici FTDI a
INFCACHE.1
Smazte cely klic HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\FTDIBUS
Smazte relevantni podklice
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB
Pripojte pouze jedno FTDI zarizeni a pri instalaci mu musite podstrcit
FTD2XX ovladac se spravnym VID a PID