Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 5 12:25:07 CEST 2006

> Jenom to, ze je neprodysny -> pak je porotherm zbytecny a zdi se mohou
> rovnou odlit z betonu, vyjde to levneji a zabere mene mista.

> Ja tam dam kamennou vlnu (pekny nazev pro ten kousajici sajrajt), to je
> snad o neco lepsi (ale taky drazsi...)

S tou prodyšností nebo neprodyšností mi to není moc jasné. Ta zeď z
porothermu stejně nakonec vyschne (směrem dovnitř), za nějakou
nevýhodu bych to nepovažoval, vlhko budete mít prvních pár měsíců v
novém baráku stejně ať je z čehokoliv.

Ta vlna ale také neni špatný nápad, zvlášť kdyby se jí podařilo
zkombinovat s provětrávanou fasádou.

Ale té "divné fyzice" se nedivte, je v ní totiž započteno již předem
předpokládané nedodržení technologie nebo jak že se to odborně nazývá
když to zedníci zprasej. Možná by bylo nejlepší navštívit šťastné
majitele baráků různých technologií v zimě s pyrometrem a prostě si to
změřit, fyzika nefyzika :-)))

Aleš Procháska