Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 5 10:04:42 CEST 2006

Novotný Pavel napsal(a):
> Zaleží na tom, k čemu tu UPS chcete a v jakem rezimu ji hodlate pouzivat, z
> hlediska domácího provozu ma většina UPS jednu velkou nectnost a to velkou
> vlastní spotrebu.
>
> Par prikladu
> APC Back 	400VA		13W
> APC Back 	650VA		15W
> APC Smart	650VA		18W
> APC Smart	750VA		20W
> APC Smart	2000VA 	38W
>
> Ostatní výrobci na tom jsou dost podobne, je hezke mit doma zalohovany
> rozvod, ale moc se mi nechce protopit na UPS rocne 131kW/h(Smart 650VA)
> [...]

To je mozna pravda, ale on prevarenej kotel neni zadna sranda a muze to
byt dost draha sranda. Navic ta UPS je uvnitr domu takze tech 131kWh
(neni to za hodinu :-) protopite na jeho vytapeni a usetrite nekolik
kybliku uhli. Takze se to navzajem pozere.

To je i duvod proc me moc nepali, ze mi doma bezi server, pocitac,
notebook, UPS, zalohovaci zarizeni, router, switch a jeste hromada
jinych bazmeku co zerou elektriku. Mame panelak zatepleny, vymenena
okna, vsude termohlavice a naklady na vytapeni se smrskly z 13kKc v roce
2002 na 4.200Kc za minuly rok. Topime v celem byte jen jednim radiatorem.

Proste to beru tak ze si pritapim elektrikou o neco draz nez dalkovym
topenim. A pres ty dva mesice co se posledni dobou nemusi topit to
vydrzim a ozelim.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info