Trigger u BM566

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Září 5 09:37:19 CEST 2006

No ja uz s timhle osciloskopem hraju tuhle hru dlouho. Cas od casu
prestane fungovat podobne jak pisete.

Podle vseho potrebuje cas od casu podrbat. Proste ho rozeberu potukam,
pohladim po obrazovce a zase slozim a on pak zase funguje. Nekdyz
nepomuze ani tohle. Tak ho necham lezet a nekolik dni se na nej mracim a
to uz 100% nevydrzi a pak uz je vse v cajku a meri.

To mi pripomina moju M1T330 - ku.... Po zapnuti naskocia same desatinne bodky (pretazeny rozsah) a rozsvieti sa ledka TEST po desiatich minutach ju vypnem a znovu zapnem a ona  nabehne - buhuzial len na 10 min - potom zamrzne uplne.