RE: Politý notebook

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Září 4 21:44:54 CEST 2006

Ja jsem kupoval novou klavesnici na ACER za cca 600Kc, tak zkusit poptat
servisy. POZOR, vymenil jsem sam, s vymenou by to bylo za cca 2 litry
;-)
Asi bych to jinak zkusil rozebrat a vymyt destilkou.
Kolegovi  v praci se do normalniho pocitace vylila cola, mesic to celkem
fungovalo a pak bylo vsechno totalne sezrany :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Marusak
Sent: Monday, September 04, 2006 9:35 PM
To: HW-news
Subject: Politý notebook

Dcera donesla  notebook kamarádky Asus M6000 s tím, že byl politý džusem
a jestli se s tím nedá něco udělat. Nateklo to do pravého rohu
klávesnice, uvnitř steklo po DVD mechanice a vyteklo spodem z nějakého
deklíku. Všechno moc pěkně zalepené.
Vyndal jsem dvd, očistil, sundal hmatníky kláves, vyčistil, v prostoru
disku to nebylo, ani ventilátor nebyl zalepený. Po startu to najede do
loginu Windows, klávesnice nefunguje. Externí USB naštěstí ano. Nicméně
asi jen tak dlouho, dokud nebude třeba reinstalovat Windows nebo řešit
něco v BIOSu. Myslím, že jsou zbytkovým lepem propojené buď vodivé
plošky klávesnice nebo sběrnicové vodiče. PS2 vývod klávesnice tam není.
No a nyní žádost o radu. Kolik může stát výměna klávesnice? Má cenu se
pokoušet to řešit doma a nezbláznit se z toho? Jen jak to rozebrat je
dost nejasné, navíc těch gumových kloboučků pod klávesami (snad
přilepených) a pak dát dohromady - nyní to aspoň nějak funguje, ale pak?
Jistě znáte obdobný případ, takže, co dělat?

Díky za tip

Martin M.