Elektricke podlahove vytapeni

Roman Horvath holatron@seznam.cz
Pondělí Září 4 16:52:04 CEST 2006

Ja som teraz tiez pred podobnym problemom. Uz som skoro na 100% rozhodnuty
kupit vyhrievaci kabel s vonkajsim opletenim (kvoli uzemneniu). Ja budem v
kupelni robit aj betonovy podklad 7cm do ktoreho ulozim aj privod k
radiatoru. Tesne pod dlazbu dam aj vyhrievaci el. drot. V medziobdobi bude
bezat elektricke vykurovanie s vlastnym termostatom s teplomerom v podlahe.
V zime ked bezi plynovy kotol bude podlaha stale tepla od toho privodu a
pripadne to moze este dotiahnut aj elektrina. Regulator teploty to ustrazi
Roman

----- Original Message -----
From: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 03, 2006 9:46 PM
Subject: Elektricke podlahove vytapeni

Dobry den,
pri rekonstrukci rodineho domu bych rad umistil do koupelny a kuchyne
elektricke podlahove vytapeni. Pred nekolika lety jsem nekde objevil
moznost koupit pouze odporovy drat, kterym se podlaha vytapela.
Bohuzel v soucastne dobe nemohu podobny obchod nikde nalezt a najimat
firmu, aby mi udelala celou podlahu nechci. Nevite nekdo, kde se da
sehnat pouze ten  odporovy drat nebo elektricka rohoz pouzivana k
vytapeni? Moc diky.
Honza K