Trigger u BM566

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Září 4 15:35:11 CEST 2006

Filtre (HF a LF) su vypnute, 50 Hz pravdepodobne tiez nejde, pretoze ak
na vstup pripojim male trafo na 8 V a trigger prepnem na LINE (HF+LF
stlacene), tak to tiez lieta.
Okrem toho som skusal este vystup z kalibratora.
Externy vstup som este neskusal, musim sa pozriet do navodu, ake napätie
tam moze ist a potom to vyskusam s tym istym trafkom na 8V.

Richard Kaliciak