Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 4 11:33:08 CEST 2006

Problém je v tom, že pokud má každý spotřebič svoje trafo, tak je taky
galvanicky oddělený od napájecího vedení. Ve chvíli, kdy budou všechny
spotřebiče na jednom potenciálu, může nastat problém. Kapitola sama
pro sebe je to, že každý spotřebič má kolikrát jiné napájecí napětí (a
jako třešnička na dortu se může stát, že některý bude mít ukostřené
+).

Druhá věc je, že pokud odejte to trafo, tak lehnou všechny spotřebiče najednou.

P.K.