Elektricke podlahove vytapeni

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Září 4 10:38:14 CEST 2006

To jsem mel prave na mysli :-)     venku uz neni nejtepleji, doma to
jde, nicmene topeni se jeste nezapina.....
A děti se vykoupat musi, navic takova koupelna nekde v prizemi  ma tu
podlahu opravdu studenou.
Ja pouzivam podlahovku i v lete, kdyz je teplo, je prijemne vylezt ze
sprchy na teplou podlahu...navic daleko rychleji vyschne ta vodni
spoust, co po me ( a detech) zustane......
Tech 400W na cca 40-80 min 2x do tydne me nevytrhne, kvuli tomu fakt
teplovodni kotel nema smysl poustet...