Technicka z metra z Parize

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Září 3 22:18:33 CEST 2006

Maji Eura, dobrym moto-taxikem jste v centru za pul hodinky, ale sef by pry
uz priste nejel :) Ja mam vetsinou v Parizi dost casu, tak jedu metrem nebo
busem, to je ale tak na 40 minut a dyl, s cestou NA letiste CDG pocitejte se
zpozdenim az dve hodiny kvuli zmatkum a prestupovani (uz mi tam taky ulitlo
ero do CR).

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler