vetrne elektrarny

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Září 3 18:00:38 CEST 2006

Zdravim,
tak jak na to koukam, tak co dokument, to jiny Cernobyl. Ten dokument,
ktery jsem videl ja hovoril o tom, ze to sice bylo staveno jako
elektrarna, ale stavbu uspechali a nejake zkousky stavby uplne
vynechali. Potom si v nem delali nejaky test (uz nevim na co) a opet
to pokazili lide, nebot nejakym nedopatrenim klesl vykon reaktoru pod
krizovou hranici. Misto toho, aby ho odstavili a test opakovali po
vychladnuti tak reaktor nechali uplne nerizeny aby se reaktor rozbehl.
NO a pak jim to bouchlo. Uz je to sice nejaky patek, co jsem ten
dokument videl, ale odnesl jsem si s toho dojem ze se jednalo o serii
lidskych chyb a ignorovani spousty bezpecnostnich predpisu. Nevim
jestli je to pravda, ale dokument nam promitali na FEKTu v ramci
cviceni predmetu Ekologie v Elektrotechnice. Tak na nem asi neco bude.

PS: Jsem jen clovek, takze pokud jsem si to zapamatoval blbe, tak me
nekamenujte a hlavne si nestezujte prednasejicimu, ten za to urcite
nemuze.
Honza K.