Vypnuty ATX zdroj dava napeti do desky

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Září 3 12:19:03 CEST 2006

Podobny problem mal kolega s tzv. ATX predlzovackou, t.j master - slave
zasuvky. LED-ka LCD monitora, ktory bol zapojeny do jednej zo slave
zasuviek, pri vypnutych slave zasuvkach, raz za 30-40s blikla. Problem
bol presne ten, ako pise Danhard. Slave zasuvky boli odpajane
jednopolovym relatkom - odpajalo len fazu, nulak ostaval pripojeny.
Jednoducho sme to poriesili tak, ze sme fazu s nulakom zasuvok za rele
spojili odporom 220k (treba vyskusat, hladal som co najvyssiu hodnotu).
No potom kamarat zohnal rozmerovo podobne 2-polove rele, po vymene
(preskrabat DPS a podratovat..) ten odpor netreba a LED neblika.

Tak ak nechcete vymienat jednopolovy vypinac priamo v zdroji za
dvojpolovy kvoli zaruke, doporucil by som PC zapojit do predlzovacky s
vypinacom - tie su dvojpolove.

miro