Re: Re[4]: anténa DCF

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Září 2 01:12:04 CEST 2006

O tom meritku jsem samozrejme uvazoval, ale mel jsem tu navstevu a bylo malo
casu.
Navic jsem si rikal, ze u naramkovych hodinek si tu velikost kazdy dokaze
predstavit.
Tak jen pro presnost, ta antenka meri cca 18 mm.
Vetsina techto hodinek se automaticky serizuje kolem 02:00, kdy se
predpoklada nejmensi ruseni.
Stolni hodiny se serizuji i treba kazdou hodinu.
J. Polivka

Zaujimave... kedysi davno som si robil prijimac na DCF najprv z TTL,
potom s '51 (vratane vlastneho SW), to druhe funguje pekne, len
najvacsi problem som mal s analogovou castou a s antenou. Preto sa vzdy
podivim, ake male to vedia urobit...

K tomu mam jednu malicku a snad trosku konstruktivnu pripomienku, hadam
sa nenahnevate: ked nabuduce budete nieco podobne fotit, ci by ste
mohli s nejakou mierkou, napr. na milimetrovom alebo stvorcekovom
papieri, alebo vedla pravitka, pripadne spolu s nejakou vseobecne
znamou mincou (mam aj par Kc, ale snad lepsie by uz dnes bolo Euro,
alebo aspon eurocent :-)

miro