Re: Re[4]: anténa DCF

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Září 1 22:55:58 CEST 2006

Ja nevim, kdysi (cca 10 let) jsem dostal jako darek od zamestnavatele
hodinky Timex Expedition Indiglo (pri zapnutem podsviceni se tam kraaasne
vyjima logo zamestnavatele, ktere jinak neni videt), na vicku maji uvedeny
udaj 50M a abych pravdu rekl, nikdy jsem se v jejich cvachtani neomezoval.
Nejvetsi "slabinou" tech hodinek je jejich kozeny a textilni reminek, ktery
se necha snadno zapotit a zaparit, takze trosinku nevoni. A jelikoz vyrobce
udava reminek jako vodeodolny, resim to kartackem a mydlem - samozrejme bez
odepinani hodinek, jednou jsem je nacpal do kapsy od jeans a sly na 40C do
pracky :) Maji za sebou jednu vymenu baterky (velka lithiova placka, to mne
docela nadchlo), jednu vymenu reminku a jedou furt a furt - v bazenu se s
nima potapim, v rybnikach plavu, ve sprse sprchuju - zatim si nepamatuju, ze
bych na nich videl byt jen mirne zapareni. Az jednou doslouzi, zrejme nebudu
uvazovat o zmene znacky...

Pavel Kutina