jak zjistit nastaveni LPT v PC

Radim Götz palm_konf@geso.cz
Pátek Září 1 18:20:15 CEST 2006

Přeji hezký den ,
nějak nemohu najít sw ,který zjistí detailní info o HW v PC.
HWinfo32 mě to nenachází , jde mě o nastavení režimu LPT.
Mám v PC kartu kouwell 2 x LPT a nedokážu zjistit v jakem
modu jsou porty. (SPP,EPP,ECP)
Nedavno jsem 2 dny badal nad zařízením až jsem zjistil
že je třeba v biosu nastavit EPP a ne ECP protože ECP je sice
vyšší verze EPP ale ne uplně kompatibilní , no a ted jsem ve stadiu
že ani neumim zjisit jak LPT2 + 3 nastavit. Takže zařízení mě chodí
na LPT1 z desky ,ale 2+3 ne . Neví někdo o něčem co očmuchne
porty a vypíše nastavení režimu . Díky všem
Radim