[OT] Ceny (Cinske soucastky)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Září 1 17:34:58 CEST 2006

Zkuste mrknout sem.
http://www.kit-car.vyrobce.cz/indexcs.php
Tocil jsem ty auta a samozrejme i dalsi vozy a akce vloni na srazu v
Chomutove. Je to pekne. Ceny aut neznam a nezajimaji mne. Mozna jsou na tom
webu, ale pro mne je to uz jina kategorie. Oku chlapa to ovsem lahodi. Treba
takove sprinty, to byla lahudka.
J. Polivka

I se zmrdy. Zkuste si spočítat, na kolik by vás vyšla taková oktávka
poskládaná z dílů, tedy pokud by doma vůbec poskládat šla. Náhradní díly na
toho lotuse nejsou v součtu dražší než ta stavebnice. Ten člověk to nedělá
aby byl NEJ-na světě, on to dělá z lásky. Proč ty lotusy neprodává za 10M,
ale potí se v garáži? Kdyby stály 10M, mylsím si že by nestíhal vyrábět a
vyvážet (hlavně do ruska kde by si ho jiní zmrdi kupovali). Teď někdy
vymyslel celkem levnou skládačku úplně fantastického auta s tím že k tomu
potřebujete ze šrotu favorita (auto, ne kolo), aby si to mohli za pár šupů
poskládat i mladí kluci.

JL.