Re: OT: Tlak na hodinky (WAS: Re: Re[4]: anténa DCF)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Září 1 16:14:05 CEST 2006

Tohle si podle me vycucali z prstu marketingovi zamlzovaci z tovaren
na hodinky. Ve skutecnosti byvaji ty hodinky dost odflaknute, uz jsem
videl dvoje rozebrane (z duvodu vytopeni :-)) tzv. potapecske hodinky
a zpusob jejich utesneni se nedal vubec srovnat s vecmi ktere jsou
opravdu urcene pod vodu. Treba zadni stena byla z plisku ktery kdyz se
tlakem prohne tak se zvetsi spara pro o-krouzek. U druhych hodinek
(200 m, jak jinak) bylo jen neuveritelne tenke ploche gumove tesneni.
Sklicko mi u obou hodinek pripadalo pouze jako vlepene. Oboje mely
sroubovaci korunku, sice utesnenou o-krouzkem ale tak blbe, ze
o-krouzek pri sroubovani drhnul o zavit.

Ales Prochaska