jakou poridit videokameru?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Říjen 31 22:47:01 CET 2006

Vladimír Anděl napsal(a):

> No ja nevim, ale mam uz 10 let kazetovou kameru ( 8 mm analogovou) a
> nevim co to jsou problemy s kazetovou mechanikou.

To je prave ono ( vyse jsem o tom psal)  tyhle stare kamery jsou drzaky
a mechanika poctiva. Budte rad, ze tuhle kameru mate, nove D8 uz tak
pekne udelane nejsou.
A vubec ty soucasne kamery pod 8000 kc  - nenajdete na tom nic z kovu.
Jednu mam na stole uz 2 mesice  rozebranou ( kamarad co mu zmokla z toho
chtel nejak kuchnout CCD s optikou - ale to je nemyslitelne) a  ta
mechanika mi pripomina levne walkmany za 50kč na 0 použití.