Doporucte barevnou laserovku?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 31 18:51:44 CET 2006

 31.10.2006, 18:41:24

Hadam ze HODINOVY PRONAJEM Rolls-Royce stoji radove stejne jako jako
KOUPE S120, no a hodina prace fotolabu taky asi nebude o mnoho mene
nez cena levne leserovky.

Zatim jsem neslysel o zadnem fotografovi ktery by tisknul stredni
format na leserovce.
Ale taky jsem neslysel ze by nekdo delal faktury cibachromem. I kdyz
by to jiste slo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz