Doporucte barevnou laserovku?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Říjen 31 15:52:49 CET 2006

Hmm, ale ja bych si "fotku" ani z kvalitni offsetu nedal do alba. Ono je to
tezke, dnes lidi povazuji za "fotku" kdejakou vyblitinu z mobilu, kdyz si
pak u nas nekdo prohlizi album s fotkama decek, kde jich vetsinu foti
manzelka blbym mjuckem, tak jsou z toho uplne na vetvi (a to ja bych jich
nejmin pulku vyhazel... :-))

Dusan Dolezal