Re: OT: HW router, blokovani www adres, firewall??

MensikD MensikD@seznam.cz
Úterý Říjen 31 13:33:41 CET 2006

Mam doma ADSL modem s 4portovym switchem s firewallem a blokovanim www stranek - ZyXel Prestige 650H. Takze zkuste se podivat na manual k tomuhle zarizeni. Nastaveni firewallu je celkem jednoduche, umi to i bandwith managing apod.

Pokud by byl zajem, tak ho za nejaky peniz prodam.

S pozdravem,
  David Mensik.

P.S. Dalsi diskusi asi na soukromy mail.