Doporucte barevnou laserovku?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Říjen 31 12:07:08 CET 2006

Pozor jen na to, ze barevne laserovky v teto cenove kategorii jsou urceny na
tisk prezentacni grafiky (cili mozna tak nejake schema, graf z excelu atd.)
ale obvykle se vyslovne v jejich pricurkach pise, ze nejsou vhodne napriklad
na tisk barevnych fotografii. Tak aby nenastalo velke zklamani.

Jakub Serych