Jak na ethernet rozhrani k MCU?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Říjen 31 08:10:00 CET 2006

Nez si také nejaky kousek objednam na hrani, neexistuje nejaka varianta od
soudruhu z PRCu, preci jen cena a i spotreba nejsou presne to co bych si
představoval?

Martin Hanek napsal(a):
> Xport bezne dostupny.
>
> Martin Hanek

Zdravim,

mam ho asi 3 tydny doma, ale zatim jsem si zkusil jen do nej neco
jednoducheho nahrat a vyzkousel nejake vestavene ficury - nicmene zatim
jsem z toho dost jelen a danek co se tyka programovani - navic toho neni
ani moc po internetu.

Pan Poucha mi nabizel nejakou lehkou podporu a ac jsem myslel, ze toho
nevyuziji tak asi budu muset - aspon na nejake jednoduche uvedeni do
problemu jak na vlastni kod. Zatim si to nejak neumim dat dohromady -
pochopil jsem to zatim tak, ze musite mit nejaky vlastni kompiler Ccka
odkud volate knihovny, ktere jsou od Lantronixu.
Take se p.Poucha zminoval, ze uvazuji o nejakem kurzu ted na podzim - to
je ale pro mne naprosto nerealne - idealni by byl nejaky internetovy
kurz "step by step".

--
RadekCX - http://www.cncnet.info