Jake LED jsou nejuspornejsi?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 30 21:42:56 CET 2006

 30.10.2006, 21:37:12

Taky jsem s tim do jedne konstrukce laboroval, vysledkem bylo ze jsem
pouzil jakousi hoooodne vysoce svitivou LED, neb svitila mnohem vic
nez nizkoprikonova pri stejnem proudu cca 0.5mA. Ale byla taky cca 8x
drazsi.
Jeste poznamka, pokud to charakter zarizeni umoznuje zvolte LED s malym vyzarovacim uhlem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz