cim sezrat nepajivou masku

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pondělí Říjen 30 17:38:22 CET 2006

Dobry den,
prisly mi desky a z hruzou jsem zjistil, ze tam nemam odkryte pajeci plosky
(cca 10x15 mm), ktere jsem si udelal na prototypu. Pri prekreslovani desky
jsem si odkryti masky smazal a blbec nezkontroloval (ve Formice je
implicitne maska neviditelna). Je to na "SMD" odpory 20 mOhm/40A nastrihane
z pocin. plechu. Mam tam jen kolecka okolo der pro srouby a to asi nestaci.
Protoze je to vsechno na kraji desky, napadlo me do neceho okraj desky
namocit a nechat masku sezrat. Jenze do ceho aby to nesezralo i laminat nebo
Cu folii? Napada nekoho neco? Jedna se o 20 desek a na kazde 20 plosek.
Skrabat se mi to opravdu nechce.
Andel