Re: Pájení mosazí - nějaký fígl ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Říjen 30 12:38:02 CET 2006

Cu trubky 18mm do kolinek zapajim miniautogenem Turboset90 ale pajkou Ag20,
mosaz jsem nezkousel. Ale je to smes 4 plynu (P-B-propylen-aceton) + kyslik
(ten v tom neni zamichany), cca 3000°C. Ale zapajet to do vetsiho telesa uz
nejde, vykon je maly.
AZE

----- Original Message -----
From: "Filip Kotouček - MP Media s.r.o." <Filip.Kotoucek@mpmedia.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 30, 2006 12:03 PM
Subject: RE: Pájení mosazí - nějaký fígl ?

Takove ty horaky co prodavaji maji sice psanu teplotu plamene 1600 stupnu
Ale mosaz jsem roztavil pouze rohenbergerem s mapgasem kterej pouziva
nejakou smes s acetylenem
A pak  taky takove ty mini autogeny ktere ale maji priserne drahy provoz

Nejde totiz tak moc o teplotu plamene jako o celkovy vykon aby se pokryla
ztrata odvadenim tepla
Navarit mosaznej drat asi nebude problem
Svarit 1cku plech mosazi je problem I s tim mini autogenem protoze to desne
odvadi teplo

Udelal jsem par experimentu a je to vsecko celkem na prd
Zlatej velkej autogen