Skusenost s AG1

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pondělí Říjen 30 07:53:51 CET 2006

Skusenosti vyborne, len je dobre aby bol roztok teply (30*C) ako pisu v
navode. Predpokladom trvaleho povlaku je DOKONALE odmastenie, a to je
najvacsi problem. Ja mam tu vyhodu ze pouzivam profesionalne nalaminovane
dosky od vyrobcu plosakov, z ktorych sa fotorezist po leptani odstranuje
NaOH - ktory tiez odmastuje.. Potom nasleduje oplach v destilovanej vode a
sup do striebracieho roztoku.

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 27, 2006 7:14 PM
Subject: Re: Skusenost s AG1

Hezký večír,

    zkušenost mám, ale nic moc. Stříbro mi špatně chytalo, bylo pak
dosti matné a tak. A pokud se už podařilo, šlo velice snadno "umýt"
dolů. A to jsem zkoušela jak za tepla, tak za studena. Všechno možné. A
po nějaké době se udělají takové "šupinky" v láhvi a je to celé na vyhození.

    Pokud se ale povedlo vrstvu udělat a nezničit ji při oplachu, tak se
na ní pájelo hezky, ba přímo výborně.

    Jestli to bylo rukama, špatnou lázní a nebo tím že to opravdu
nefunguje, to nevím. Jen říkám svojí zkušenost.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!