Zapalovani v mot. pile

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 30 07:36:06 CET 2006

Martin Hanek napsal(a):
> V rotoru je magnet, ve statoru civka proti sobe tak natesno a
> "vytvarovany", ze kdyz se ten mg. obvod "prudce" rozpoji, naindukuje se
> v civce potrebny VN puls pro jiskru.
>
> Koukam, ze u novych typu pil se chlubi s elektronickym zapalovanim.
> Za chvili se to bude ladit pres pocitac.
>
> Martin Hanek

Dneska se k tomu znamemu co mi ten motor dal (ma firmu na prodej
zahradni techniky) pujdu podivat zda tam to zapalovani nemaji - pokud ne
a nepujde tam nejake jine tak ho budu muset udelat.

Jeste jsem to trosku studoval - nemel by to snad byt takovy problem, ale
musim najit nejakou vhodnou VN civku, ktera udrzi jiskru i v otackach
kolem 20.000rpm.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info