auticko do trubky

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Říjen 29 21:56:41 CET 2006

IMHO se tyhle vozejčky do trubek konstruují tak, že vozík má poháněná
kola umístěná na odpružených nožičkách orientovaných do X tak aby se
všechna kola vždy dotýkala trubky pod nějakým tlakem.
Vozík je ze dvou částí, spojených kulovým kloubem, kvůli zatáčení.
Zkuste Google, kdysi jsem někde na Webu viděl nějaké obrázky robotů
určených pro svařování potrubí zevnitř a k jeho inspekci.

Zdraví PavelK