Re: Náhrada uhlíkového mikrofonu?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Říjen 29 21:35:27 CET 2006

Funguje to jako proměnný odpor, je to dvojpól, tak jako původní uhlíkový
mikrofon
 mezi vývody 6 a +4.
Dalo mě to dost práce, než jsem na to přišel. Koupil jsem si od Tesly
Stropkov
jen vnější jednotku a doma jsem k tomu připojoval bezdrátový telefon DECT.
Ze Stropkova mi odmítli poslat schema,´že prý je to jejich know how,
 tak jsem to musel nakreslit podle tišťáku.