Hw-list Digest, Vol 24, Issue 106

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Říjen 29 08:54:54 CET 2006

>Vazne? A kdopak o tom rozhoduje, ktere roboty mohou byt na vydelek a
>ktere ne? :-)

Ted rano si rikam, ze to mozna bylo mysleno takto - "na vydelavani
penez delame (jako nase skola ci fakulta) jine roboty", ze se to
nevztahuje na cely vesmir. Takze moje britka glosa nebyla uplne na miste.

Presto by me zajimalo, jak to je s temi jednotlivci - dejme tomu kdyz
prihlasim nase dite, protoze treba jejich skola se s tim nebude chtit
zabyvat - bude mit taky roboty zadarmo? Pokud ano, kolik robotu? Sest
aby mohla plnohodnotne trenovat, nebo tri a bude trenovat proti
plysovymu kralikovi a gumovy kacence? V neposledni rade - hriste si
bude kazdy resit vlastnimi silami?

J. Hanzal