RE: Pájení mosazí - nějaký fígl ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Říjen 29 08:15:59 CET 2006

Horak nema vykon
Sice mozna ma tuhle teplotu ale plech ji odvede a vyzari do prostoru takze se to nestaci prohrat na teplotu taveni mosazi

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Friday, October 27, 2006 5:03 PM
To: 'HW-news'
Subject: Pájení mosazí - nějaký fígl ?

Zdravím,

mám takový problém. Potřebuju něco natvrdo připájet mosazí (konkrétně křídlovou matku ke šroubu M6) a ještě jsem to nikdy nedělal.
Mám takový malý hořák od Proxxonu u kterého tvrdí, že teplota plamene je 1300 stupňů a že se hodí k tvrdému pájení. Jenže když jsem vzal kus tenkého mosazného plechu ustřiženého na tenký proužek a zkusil jsem to tím pájet, tak se ta mosaz ani neroztaví.

Kde dělám chybu ? Nebo se snad na to pájení používá nějaká speciální mosaz ?

Zdraví PavelK