OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Říjen 29 08:11:39 CET 2006

Pamatuji si Merkura i mladeho chemika a jeste mi utkvela opticka
stavebnice, jmenovalo se to Optik montage experiment a daly se s tim
delat pokusy v optice. Skoda jen, ze v tom nebyl taky nejaky hranol.
A hodne jsem si taky vyhral se stavebnici - bylo to modre potrubi
spojovane zlutyma trubickama mensiho prumeru. Potrubi bylo z tvrdeho
plastu a ty spojky nejaky mekky polyethylen. Byly ruzne tvary -
rovne, T-kus, krize, prostorove krize a rohy, k tomu vyplne, kola. To
bych detem zase koupil, ale nikde jsem to nevidel. Bylo to tusim z Madarska.

J. Hanzal