OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Říjen 29 02:37:22 CET 2006

> dnes se znovu
> objevila moje rubikova kostka a protože sem ji nikdy nesložil
> dnes sem si s
> ní podle návodu na netu asi 3 hodiny hrál ,zatím nic moc -
> asi jak v tech
> navodech pisou pokud tohle nekdo neumí je to ztracený případ
> .... :-( jednou
> se mi to ale povede

Jéé, tak tu jsem uměl skládat nějak pod dvě či tři minuty nebo tak
nějak.
Ale dneska bych to už nesložil, jen si reflexivně vybavuju některé
klasické pohyby typu "pravá strana o 90 stupňů k sobě a potom spodní
strana dvakrát chrup-chrup proti směru hodinových ručiček" :-)
A taky mám někde v archivu časopis (či přílohu nějakého časopisu, snad
VTM), který tenkrát o kostce vyšel.
Tenkrát jsem se s tím vyblbnul docela dost, dokonce jsem na
programovatelné kalkulačce HP-41CX vymýšlel a programoval nějaké
simulace a optimalisace skládání. To musel být rok tak 1985 odhadem.

Zdraví PavelK