vikendovka: najoblubenejsia hracka

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Říjen 28 19:09:16 CEST 2006

Já už jsem byl od malička kutil. Když pominu nějaká autíčka a vojáčky,
tak nejoblíbenější hračka byl Merkur a potom, později, věc která se
jmenovala Pikotron.
To vymysleli soudruzi v NDR a byly to takové bílé kostky, které se
spojovaly drátky. V každé kostce byla nějaká součíástka (kondík, odpor,
transistor atd.) mělo to kostky s reproduktory, ladícím kondíkem,
žárovkou a tak. Dalo se z toho postavit ledacos pěkného, od blikače přes
světelné či zvukové spínače až po rádio nebo stereofonní zesilovač.

Zdraví PavelK