Pro robotiky

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Sobota Říjen 28 19:03:13 CEST 2006

Jezis. Ne pripadlo mi ze pisu tak nesrozumitelne. Uvedeny rozpocet
odpovida nasim nakladum. Zadna stredni skola nic platit nebude. Dostane to
gratis kdyz se zavaze k aktivitam vyplyvajicim ze smlouvy a bude se
zucastnovat soutezi. Proto neexistuje ani zadna prodejni cena. Pro nas neni
prioritou nejake prodavani proto to ani nikdy prodavat nebudem. Prioritou je
vzbuzeni zajmu u studentu a jejich ucitelu. Cilem je rozvijet schopnosti
jednotlivcu a hledat alternativy traveni volneho casu mladeze. Zrejme je to
tu pro nekoho tezko pochopitelne.