OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Jan Waclawek wek@evona.sk
Sobota Říjen 28 18:50:57 CEST 2006

Petr Zahradnik wrote:
> No to zalezi v jakem veku :-) he he

Mno to bolo pekne (aj s tym citatom), ale ja som myslel na ozajstne
hracky, nie na prostriedky individualneho ci masoveho nicenia... :-)

Myslim, v kazdom veku. A nemyslel som to len vo vztahu s elektronikou.

Ja som napr. v obdobi 6-10 mal najradsej take to auticko - sanitku, co
vrcala uplne presne ako tie 1023kove sanitky...

Na strednej som robil fotky. To ma celkom bralo. K elektronike som nemal
bohuzial pristup, byval som v bezvyznamnom okresnom mestecku bez
akehokolvek zazemia v elektronike - ale o nieco som sa snazil.

A na vyske som mal napriklad alfiho (suradnicovy zapisovac z Merkuru).

Kurnik, jak si tak spominam, tak tie zeny tam vobec neboli... Som to bol
ale vol...

wek