OT: Kecy, was: Pro robotiky

Jan Waclawek wek@evona.sk
Sobota Říjen 28 18:29:05 CEST 2006

Len take tlachanie, ked uz je ten vikend (vsak on nas zase admin v
pondelok splachne :-) )

To asi ani nie je pesimizmus ako taky.
A tiez zaujem deklarovany recami ci prvym dojmom a skutocny zivot su dve
rozdielne veci.

Prvy pohlad je, ze ma niekedy nadchne nejaka vec na pocutie alebo ked ju
vidim - ale ked zistim, ze kvoli tomu by som musel urobit dva tri ukony,
a este to nieco aj nedajboze stoji... No tak nie, dakujem pekne.

A z druheho pohladu: tiez sa mi velmi casto stava, ze sa zapalim za
nejaku vec, nadchne ma, trebars sa jej dlhsiu dobu alebo intenzivnejsie
venujem, a potom chodim naokolo a nechapem, ako mozu byt ostatni ludia
taki slepi a nevidiet, ake je to krasne a dokonale a perfektne... :-)))

Mozno je lepsie byt oportunistom (a dufam, ze v dnesnych dobach uz toto
slovo nema pejorativny podton co mu davali na hodinach
marxizmu-leninizmu :-) ) - ak sa clovek pre niektore veci nadchne, musi
si davat pozor a ked zisti, ze to nejde, tak sa zase nadchne pre nieco
ine, a nieco z toho uz hadam len vyjde...

wek

PS. Viete kolko nadhernych inovativnych, kreativnych, farebnych,
makkych, vernych skutocnosti, drahych a neviemakych hraciek maju moji
dvaja chalani? A viete co s nimi robia?