Pro robotiky

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Říjen 28 18:01:08 CEST 2006

Nevim, zda to tu uz padlo, ale male roboty se daji koupit i v CZ.

http://www.hobbyrobot.cz/kits.htm

Ceny jsou tam ceske a ani tak buhvi jaky zajem neni, coz podle mne plati
v CZ pro robotiku obecne.

Podle mne jsou lide desne lini neco delat, maji naprosty nezajem se
cokoli naucit a mam dojem, ze jak se lidstvo dostalo kde je diky svemu
mozku, ta sama cast tela dovede lidstvo do uplne jine casti tela. Proste
si chteji neco koupit a aby to neco samo delalo a proboha, aby vubec
nemuseli myslet, jen aby se toho hodne stalo, kdyz neco zmacknu a desne
dlouho mne to samo bavilo a nic specialniho to po mne nechtelo.

Omlouvam se za svuj pesimismus, ale budoucnost robotiky pro zabavu a
pouceni u nas vidim dost cerne.

--
Jiri Bezstarosti