Zapalovani v mot. pile

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 28 08:48:30 CEST 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> "nekde pred uvrati" neni zrovna malo a treba u warbecu je 22 stupnu. Mam
> nastaveno 24 a jede do nejvyssich otacek jedna radost. Pravda, v nizkych
> otackach se mu zase moc nechce tahnout ale i presto udela nekolikametrovy
> pruhrab na asfaltu pri rozjizdeni (se mi povedlo na jedne krizovatce v
> Breclavi), chtelo by to neco co ten skluz predstihu bude ridit automaticky.
>
> JL.

Tohle mam vymysleny - jako cidlo pouziju TLE4905 co je hall sonda s
tvarovacem a vystup OC (sirokej rozsah napajeni zde neni temer co vymyslet).

Nastavim ji do bodu maximalniho predstihu a budu timerem merit dobu
trvani kazde otacky - z toho poskladam nejakou pevnou tabulku posunu o
kolik mam ten zapal zpozdit vuci tomu maximalnimu.

Tedy idea je takova:

inkrementuju timer v preruseni -> prijde signal od cidla -> prectu timer
 -> z tabulky zjistim zpozdeni -> vymazu timer a odpalim jiskru

Dokonce to neni ani takovej fofr jak by se mohlo zdat - 18.000rpm je jen
300Hz a to by se mohlo zvladat i na 4MHz. Daleko horsi bude sehnat
nejakou slusnou zap. civku, ktera se bude ochotna nabijet takhle rychle,
aby mi neklesala energie jiskry.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info