Skusenost s AG1

Pátek Říjen 27 20:14:21 CEST 2006

Hezký večír,

    zkušenost mám, ale nic moc. Stříbro mi špatně chytalo, bylo pak
dosti matné a tak. A pokud se už podařilo, šlo velice snadno "umýt"
dolů. A to jsem zkoušela jak za tepla, tak za studena. Všechno možné. A
po nějaké době se udělají takové "šupinky" v láhvi a je to celé na vyhození.

    Pokud se ale povedlo vrstvu udělat a nezničit ji při oplachu, tak se
na ní pájelo hezky, ba přímo výborně.

    Jestli to bylo rukama, špatnou lázní a nebo tím že to opravdu
nefunguje, to nevím. Jen říkám svojí zkušenost.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!