OT: Pobavenie na piatok...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Říjen 27 13:15:26 CEST 2006

Myslim, ze existuji nejake latky, které mají tixotropni vlastnosti dohnane do
peknych extremu - na poklep pevne, na trvaly tlak tekute. Ale nezda se mi, ze
by po pruchodu predmetu takovou latkou byl povrch tak dokonale rovny a
hladky. I když na druhou tixotropie se pouziva prave na vyhlazeni povrchu
(barvy, samonivelacni sterky atd).

A nebo je to proste dobře nafakeovane video?

Jakub Serych