MCU.CZ

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pátek Říjen 27 09:19:48 CEST 2006

Zdravím konféru.
Využiju vlákna k zveřejnění svého nápadu ohledně MCU serveru.
Mluvil jsem s Kosťou před jeho nemocí, a jeho problémem jsou stahovači kteří si duplikují obsah jeho serveru, a Kosťa platí za přenesený objem dat.
Napadlo mně zprovoznit komunitní síť, nejlépe bittorent pro uzavřenou skupinu členů HW serveru. Dostat data od Kosti na pár DVD by asi nebyl problém, stačí sehnat pár nadšenců kteří mají trvale běžící stroje na netu, a jsou ochotni do nich nsypat pár Giga (tedy každý svůj díl) z Kosťových dat.
Lubor